Een klacht?

De medewerkers van JGZ Almere streven ernaar u en uw kind de best mogelijke zorg te geven. Toch kan het gebeuren dat u minder tevreden bent. Uiteraard hopen we dat u dit met de betreffende zorgverlener bespreekt. Komt u er toch niet uit, dan kunt u een klacht indienen. 

Hoe dient u een klacht in?

Heeft uw klacht betrekking op het consultatiebureau, de zwangerschapsdocenten of de opvoedadviseurs?* Dan kunt u uw onvrede kenbaar maken via de klachtenprocedure van Zorggroep Almere

Voor klachten over overige onderdelen* van JGZ Almere kunt u een mail sturen naar info@jgzalmere.nl. Een medewerker van JGZ Almere zorgt dat uw klacht bij de juiste manager onder de aandacht komt. 

Kijk hier voor de klachtenprocedure van GGD Flevoland.

*Medewerkers van JGZ Almere zijn in dienst van Zorggroep Almere of in dienst van GGD Flevoland. Gaat uw klacht over een medewerker van Zorggroep Almere, dan wordt de klacht door Zorggroep Almere afgehandeld. Als uw klacht over een medewerker van GGD Flevoland gaat, dan handelt GGD Flevoland de klacht af.